Gideon Borko

FAQ - Om prevly.se

Exempelvis - Kan ni ta hem andra produkter än de som finns i shoppen?



Kan ni ta hem andra produkter än de som finns i shoppen?

Självklart kan vi ta hem och sälja andra produkter också, enklast är det om du mailar till kundservice@prevly.se och berättar vilka produkter du vill köpa. Via våra inköpskanaler har ett mycket stort sortiment och kan troligtvis leverera produkterna du efterfrågar.

Om jag inte har fått min leverans vad gör jag då?

När ordern har skickats från vårt lager så får du ett mail med ett försändelsenummer från PostNord eller DHL. Normal leveranstid är cirka 2-3dagar. Du kan själv gå in på följande sida och spåra leveransen genom att ange försändelsenumret. www.postnord.se/spåra/paket‎ eller www.dhl.se . Om du behöver hjälp kan du alltid maila oss på kundservice@prevly.se

Kan jag ringa och göra en beställning?

Tyvärr inte, men du kan lägga din beställning via mail om du inte tycker att webbshoppen fungerar bra. När vi har registrerat ordern i våra system får du ett ordererkännande med de varor som du har beställt. Om du redan är kund kommer vi också att lägga upp ett konto i webshopen som du kan använda för fler beställningar, se lagda ordrar osv.

När jag betalar med kort så får jag inte upp attestmöjlighet med mobiltbankID

Om du har ett kort som är utställt av Swedbank, har dom satt en beloppsgräns på 200kr för signering med bankID. Dvs om du handlar för mindre än 200kr behöver du inte signera med BankID.

Om jag vill betala med ett annat kort som är utställt på en annan person, hur gör jag då?

Då måste du ändra namnet i ditt kundkort så att det står samma namn som på ditt betalkort.

Hur kan jag spåra mina försändelser?

Du laddar enklast ner följande app i din mobil. Då kan du enkelt spåra alla dina paket från de flesta transportörerna.

Gå till Unifaun - Mina paket